سوپریمم بی نهایت





روزها گر رفت..گو: رو! باک نیست!..

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ب.ظ
فاصله بین من و تو ،

یه قاره است و یه اقیانوس.
هفت جفت کفش آهنیه و هفت تا عصای آهنی.
10 ساعت پروازه و یک مشت قانون بی معنا در مورد مرز کشورها.
8 و نیم ساعت اختلاف زمانه.
5 سال و اندی.
62 و اندی ماه.

1862 روز.. فقط :)





و اینطوریه که روزهای من، از امروز به بعد بیشتر از همیشه معنی پیدا میکنن.
که میتونم باشم منتظر رفیقم.
که زندگی کنم.
تولدم بود امروز. بلاخره نفهمیدم 19 ساله ام یا 20!.. اونقدرا مهم نیست :)
که دوبار "ده سالگی" کردم..

پر از احساس ِ خوبم. هوای زندگیم تازه س. نفس دارم می کشم!!..تازه فانتزی هام جون گرفتن..تازه چشمام می خندن!..



نظرات  (۳)

ورودت به سومین دهه‌ی زندگیت مبارک :* 
پاسخ:
فدا! :*

سلام دوستم !

خوبـــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟!!! :)

به! به! چه روزیه امروز....

توروخدا ببخش دیر رسیدم...فک نکنی فراموش کردم بخدا خیلی درگیر درس و امتحانای فشرده ام..

با عرض شرمندگی،شارژهم از بدبختی نداشتم...واقعا ببخشید :/

""تولدت مبارک بهترین دوستم"

خیلی دوستت دارم و برات آرزوی بهترین ها رو دارم..

تو تنها دوستی هستی که حسم بهش با بقیه فرق داره...تو تکیه گاهمی..تو پناهمی...تو مهربون منی...تو بهترینمی....محرم اسرارمی....مرحم زخمامی...سنگ صبور حرفها و دردامی...امیدمی... و...

خیلی دوستت دارم دیونه ی 20ساله ی من!

خیلی دلم برات تنگ شده...

امشب به عنوان کادوی تولدت،یکی از پرنورترین و قشنگ ترین ستاره های آسمون رو به امانت گرفتم تا هروقت که دوست داری برات و به روی تو بدرخشه و لبخند روی لبات بنشونه....

ستارت پرنور قشنگم :*

پاسخ:
الیییییییییییییی نکن این کارا رو با من دختر.
نزن این حرفارو، اینا رو میگی باید بعد بری دور و ور هسته ی زمین دنبالم بگردی!!..

مرسی عزیزم :*
منم دوسِت دارم.
سلام از وبلاگت خوشم اومد. راستی معلومه خیلی دلت برای سارا خانم تنگ شده. اگه فضولی نیست خواهرته؟ مگه کجاست  که این همه مدت از هم دورین. آها راستی تولدت هم مبارک
پاسخ:
سلام مینای عزیز. نظر لطف شماست.
اهوم..
سارا بهترین دوست ِ منه که سالهاست آبجی صداش میکنم. :) آمریکاست.

مرسی ! :X

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی