سوپریمم بی نهایت





دوریم اما تو یه ساعت، چشمامونو هم میذاریم..

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۳ ق.ظ
- نسکافه میخوری؟ کمکمون میکنه بیدار بمونیم.
+ آره، با شیر و شکر لطفا.

بسته ی کوچیک نسکافه رو خالی میکنم تو لیوان.
صداش میاد:
- اینی که خورد زمین چقد شبیه تیری هانری بود.

از پشت یخچال سرک میکشم توی اتاق نشیمن تاریک. مطمئن نیستم کجای تاریکی نشسته.  با وسواس فوتبال انگلیس و اروگوئه رو دنبال میکنه. نیمه شبه. خوابن همه. فقط ما دوتاییم. برمیگردم توو یخچال: "شرمنده، حواسم نیست. دنبال شیر میگردم."

"هوووفـ.." ـی میگه که نشون دهنده ی اینه که انگلیس بازم یه موقعیت اساسی گل رو از دست داده، بدون اینکه چشم برداره از تلویزیون، بریده بریده میگه: "پیدا نکردی فدا سرت"
پاکت شیر کم چربو از پشت آب انار طبیعی میکشم بیرون: "نه، ایناها!"
شیر و شکر رو اضافه میکنم. برمیگردم تو نشیمن، با اخم خیره شده به مستطیل سبز. اعتراض میکنه: "داور عمه داره!؟"
نسکافه ی لیوانی رو میدم دستش. بهش میگم: "این حالتو بهتر میکنه."
چشماش برق میزنه.
کنارش روی کاناپه ولو میشم.
تازه لیوانو به لب هاش نزدیک کرده که رونی میپره و یه موقعیت مسلم گل رو هد میزنه تو تیرک!
به سرفه میفته. میزنم پشت شونه ش. بهش میگم:"منو یاد بازی دیشب اسپانیا انداخت. برگردونی که میتونست گل شه!"
حسرت میخوره:"آخ آره..عجب گلی نشد اون!"

میخندیم. اخم میکنیم. با گل انگلیس، بدون اینکه نگران بیدار کردن کسی باشیم، جیغ میزنیم و با حذفش..غمگین میشیم.
بغلش میکنم. "فدا سرت آبجی!"

خستگی کار و کلاس تو تنشه.
خستگی ماشین و جاده تو تنمه.

چرت لازمیم!..قول میگیرم ازش که بیدارم کنه وقتی بیدار شد.

یه "تا بعد" و بعد.. 
نور وایبر خاموش میشه و اتاق، دوباره تاریکه..

نظرات  (۵)

نور وایبر هیچ وقت خاموش نمیشه.. خیالت راحت. 
پاسخ:
هیچوقت :) ...
دیگه نزدیک یک سالی هست که خیالم راحته..
حالاخاستی بگی رانندگی میکنی؟
امشب بازویروس ضایع کردنم رفته بالاولی مینا مریم نیستن ک بخام با خاک یکسانشون کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جی کار کنم؟
پاسخ:
عجب موجودی هستی تو :))
اتفاقا تمام مسیر رو بابا پشت رل بود و من داشتم سعی میکردم اون پشتی بدقلق لامصبو بخوابونم شاید بشه چش رو هم گذاش که خب نشد. :دی

مینا و مریم نیستن؟ تنهایی؟ تنها در خوابگاه؟ اتاقای دیگه هم نیستن؟ ببینم احیانا رحیمی اینا هم نرفتن مسافرت خونه شونو سپرده باشن به تو مثلا؟ D:
خودت عجب موجودی هستی!من همینیم که هستم!!!!
ب تو چه اصلا؟؟؟//
هااااااااااااااااااااااا؟
بیام بزنمت؟مگ من هنوز امتحان دارم یا مریضم که تا الان خابگاه باشم؟
شیروانم جهت اطلاعتون!
پاسخ:
عه خونه ای و من دارم لیلی به لالات میذارم؟ :دی
بیا بزن ببینم چجوری میزنی، بیا دیه :دی

امتحان که نداری ولی خب در مورد امراض مختلفت حرف زیاد دارم که اینجا میدونی جاش نیس :دی
جان من؟
یعنی تو الان لیلی به لالا من گذاشتی؟کشتی منو اصلا!!!!!!
اگ راس میگی یه چن تاشو بگو ببینم
بعدشم واقعا با خودت چ فکری کردی ک من تا الان خابگاهم؟
این شکلکاش کو؟!
پاسخ:
همین که نگران امنیت خوابگاه در نبود رحیمی بودم یعنی لیلی به لالای تو گذاشتم غیرمستقیم :))
بابا هی گفتی ترم تابستونی ترم تابستونی گفتم شاید خیلی علاقه داری بهش از الان داری خودتو گرم میکنی واسش :دی
شکلک نداره. کلا انتقاده زیاده ازش تو پشت پرده. شاید برگردم بلاگفا.

من با این فرم بدون شکلک نمیتونم کنار بیام!

درسته ک ترم تایستونی برمیدارم ولی ...نخوردم ک از الان بشینم تو خابگاه!آقا حالا تابستون بیکارچیکار کنم؟

پاسخ:
بیکار چیه داری میری دانشگاه دیگه. یه هفته هم بیکار نمیتونی باشی؟ 50 اپیزود شیپودن ریختم چشمتو بگیره :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی