سوپریمم بی نهایت





Leaving

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ
امروز دیر اومدم بیرون از تخت. خیلی دیر. 1 ظهر بود.
اما بیدار بودم. بیدار ِ بیدار. از 9 صبح بیدار بودم. شاید فک میکردم بلند نشدن از روی تخت میتونه عقب بندازه همه چیزو.

طبیعتا تو این 13 سال، هیچوقت غروب روز آخر تعطیلات سال نو، به اندازه ی امسال برام دلگیر نبوده.

ولی خب همینه دیگه. انتخاب خودم بود.
میرم چمدونمو جمع کنم. :)




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۴

نظرات  (۱۰)

حس میکنم بزرگ تر از قبل شدی خیلی....
سال نوت با تاخیر مبارک
امیدوارم سالی پر از تجربه های خوب خوب پیش رو داشته باشی
پاسخ:
هی مبارزگر!
نظر قبلیتو گرفتم..ولی چون گفتی قبلش معرفی کنم فعلا انجامش نمیدم چون به دلایل نامعلوم مسیجام دلیور نمیشن..
مرسی.. توام سال خوبی داشته باشی. :)
خب گاهی هم لازمه تو تخت موندن... گاهی هم لازمه زمانو نگه داشتن... روبرو شدن با حقیقتو عقب انداختن. معلوم نیست کی دوباره بشه این کارو کرد... فقط سختش نکن واسه خودت... به چیزای کوچیک چنگ بزن... همه چی بهتر میشه :* 
پاسخ:
میشه به تو چنگ بزنم؟ :دی
این حس *** من 3 بار تجربه کردم .
 و هر سال تلخ تر از سال قبل .
پاسخ:
خب تو همیشه به من امید میدی عزیزم :دی

توجه نکن زر ناله بود :\


پاسخ:
:دی
سلام...
خوبی؟
از بین مون که خودتو حذف کردی رفتی یه جای ناآشنا و غیرملموش ساکن شدی..حداقل یکم زود به زود بیا تا اینقد هرلحظه و هرلحظه نیام اینجا و با کله به پست تکراری بخورم و یه "هووووووف" تحویل خودم بدم...
بابا دلم پوکید ...ما رو فراموش کردی بجور ـــآ ...نه؟؟؟ /.
پاسخ:
فراموش نه.
فراموش نه الهه!..
آی میس یــــــــو رفیــــــــق .. :((
پاسخ:
دوماه. دوماه طاقت بیاریم. دو ماه!
چطوری نعلتی؟ :)
پاسخ:
غزل!!!!!!!!!!!!!!!!! غـــــــــــــــزل!!!!!!!!!!!!!!! وای خدای من! غــــــــــــــــــــــــــــــــــزل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
برای رسیدن به جواب سوالات باید عاشق شی.....
فقط همین....
عاشق و بنده....
عاشق و عبد....

من ادعا ندارم که من هستم و به جواب سوالام رسیدما!
نه
اصلا فکرشم نکن....

ولی راه پایان دادن به این عذاب و رسیدن به جواب سوالات همینه: )
پاسخ:
یه سری سوالامو فقط خودش باید جواب بده :))
امام صادق علیه السلام:

از دو خلصت تنبلی و بی حوصلگی(بی قراری) بپرهیز که این دو مانع بهره گیری تو از دنیا و آخرت می شوند.

الکافی ج 5، ص 85
پاسخ:
مرسی کار خوب :)
امام حسن عسگری (علیه السلام)
جدال مکن که ارزشت رود و شوخی مکن که برتو دلیر شوند.

تحف العقول-صفحه 486
پاسخ:
جدال اوکی ولی شوخی رو نمیتونم نکنم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی