سوپریمم بی نهایت





نیشم نزن عقربه! زمانو خوب میدونم!..

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ

سینا حجازی. 


یکی از پدیده های نوظهور موسیقی ایران که هیچوقت نتونستم مقاومت کنم و لبخند نزنم وقتی کاراشو گوش میدم.
صداش یه جوریه انگار خودشم در حال لبخند زدن، میخونه! :دی

سبک مخصوص به خودشو داره و حتی کارهای غمگینش هم لبخندزا(!)ست.

"بارون" کار ِ موردعلاقه ی منه که توش همزمان با سینا دماغمو بالا میکشم! :دی

غلط نکنم از تیتراژ سریال "مسیر انحرافی" شروع کرد کارش رو. سریالی که دوتا اپیزود اولش رو دیدم فقط به کارگردانی بهرنگ توفیقی ( :-" ) که مشخصا دهن کجی به LOST بود که اونم سیزن اولشو دیدم فقط! :دی

سی تا تک آهنگ داده که هیچکدوم شبیه هم نیستن! و جالبه برام که دنبال آلبوم نیست انگار. مصاحبه هایی که حاضر شده انجام بده از تعداد انگشت های دست کمترن! که تو همشون ثابت کرده آدم ِ خاصیه...سبک و شیوه ی خودشو داره واسه زندگی..به قول ِ خودش:

یه عمره همین بودم.. نه نخواه که تغییر کنم!
نخواه که افکارتو .. به تیپم زنجیر کنم!
من همینم که میبینی! راضی میکنه تو رو؟
راضیت نمی کنه؟ هیس! هیچی نگو! برو!!


پ.ن: عنوان پست از آهنگ ِ "عقربه" ی سیناست.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۱

نظرات  (۹)

۰۶ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۲۶ خانوم آسمون
چه خوبه که آدم بتونه نوشته های وبلاگ نویسندهء مورد علاقه ش رو با صدا و لحنِ نویسندهء مورد علاقه ش بخونه ...
چه جملهء چیپی گفتم
مهم نیست
مهم اینه که این پست رو با لحن و صدای تو خوندم
: )
سلام

پاسخ:
خوبی میتینگ های اینترنتی همینه :)
منم کامنتتو با صدای خودت خوندم :)

مرسی آسمون.
سلام سرگردان بانو...
بلاخره ادرس اینجا رو پیدا کردم....
بلاخره وقت کردم کل ارشیو رو بخونم و برات کامنت بزارم.....
سلامت بهم رسید....واقعا انقدر گرم بود یا خانوم آسمون داغش کرد؟
اخه من فکر میکردم تو از من خوشت نمیاد....
پاسخ:
چرا آدما فک میکنن من ازشون خوشم نمیاد؟
چرا آدما قضاوت میکنن بدون اینکه چیزی دیده باشن از من در مورد خودشون؟
چرا به خودت اجازه دادی این فکرو بکنی وقتی ندیدی اولین نگاهمو به بچه ها و انتظارمو که سعیده بگه کدومشون مبارزگره؟

میدونی چنتا از دوستامو از دست دادم با همین فکرا؟
میدونی؟
خب شاید به خاطر برخورد اوله که خیلی مهمه.....
شایدم تو عادت نداری احساساتتو بگی و این مشکل ایجاد میکنه......

این فقط یه حس بود 
من آدمی نیستم که اگه طرف خوشش هم نیاید ازم دست بکشم ازش مگر اینکه مستقیم بگه بهم.....
من قضاوتت نکردم عزیز فقط یه حس بود تو وجودم که نمیتونستم جلوشو بگیرم و الان برطرف شد خدا رو شکر....
من اگر چند وقت بود سراغتو نمیگرفتم به خاطر این بود که آدرس وب جدیدتو نداده بودی بهم....تو وب قبلیتم نمیشد کامنت گذاشت....یاهو هم نمیومدی و منم شمارتو نداشتم....
در هر صورت معذرت میخوام اگه ناراحتت کردم
پاسخ:
نه عزیزم.
من معذرت میخوام اگه طوری برخورد کردم که نتیجه ش این حس بوده.

حقیقت اینه که تو راست میگی. ابراز احساسات برای من یکی از مشکل ترین کارهای دنیاست..
خوشحالم که اینجایی :)
:)
.
.
.
{زبان نوشته ام از روی همین یک تکه بخوان ! }
پاسخ:
:)
همینجوری خوبه ها... ولی نه چیزی که مثلا تو پلیرم باشه بهش گوش بدم.. نمیدونم.. اون ارتباطه بر قرار نمیشه! 
پاسخ:
من دهه هفتادم خب :دی
آپ کن.....

دل تنگم.....
پاسخ:
آدم قطعه دلتنگ موئی؟ :دی
مرسی عزیزم..
قالب جدید مبارک ;;)
پاسخ:
مرسی. :)
میدونی این کارتو دوست ندارم .. همین همین کاری که الان کردی این که پست میذاری ولی جلوی هرگونه ابراز نظری رو میگیری اونم درحالیکه پستت به شدت نظربرانگیزو جنجالیه ، و این دقیقا دلیلیه که نباس کامنتو غیر فعال کنی و عکسش صادق نیس!
.. بگذریم
راجب این نیو آپت ، میذارم خود سارا بیاد بگیره حالتو یکم :D البته اگه بامن موافق باشه مینی ضد حال :|

پاسخ:
میدونی مریم، من اسمتو دوس دارم.
ولی کلا کرم بهت بیشتر میاد!! بعد ولی اینجا بلاگفا نیست که من بتونم تغییر بدم اسمتو. خودت باهام راه بیا عزیز ِ دل ِ برادر! :دی تشکر!

عرضم به حضور شما که عزیز من، چار دیواری، اختیاری!
استبدادمه. استکبارمه. کلا آدم دیکتاتوری ام. :دی
سارا رو هم من میذارم بیاد خودش جوابتو بده که باهات موافقه در مورد گرفتن حالم یا نه :دی
کاش من مشهد بودم....
پیش تو و پیش اقا.....
پاسخ:
من از بهترین دوستام، همیشه دور بودم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی